poniedziałek, 12 lutego 2018

Nasza przyszłość

Fandom: BNHA
Pairing: ShigaDabi

Nasza przyszłość
Do upadku doprowadza wiele rzeczy. To rzecz niepowstrzymana, która już zapoczątkowana będzie tylko postępować. Żadnego regresu, żadnego powrotu do zdrowia. Nie zastanawiałem się nigdy nad twoim przypadkiem. Nigdy nie miałem do tego powodu, prawda? Nasze ścieżki przecięły się w najmniej oczekiwanym dla nas momencie.
Zawsze siebie niszczyliśmy. Z pierwszym spotkaniem to nienawiść wypełniła nasze serca. Żadna znajomość z takim początkiem nie będzie zdrowa. A chore gałęzie się obcina, prawda? By choroba nie rozprzestrzeniała się dalej. My jednak zostaliśmy już dawno temu zainfekowani przez nasze ideały. To one stworzyły nas takimi, jakimi jesteśmy - spaczonymi. Nie były w niczym podobne, ale jednak sprawiły, że stanąłem naprzeciwko ciebie.
— To przypadek, Dabi — powiesz.
Ty nigdy nie zastanawiałeś się nad konsekwencjami, chciałeś więcej, szybciej, niebezpieczniej. Igrałeś z losem. Mimo pozornego chłodu, jaki nas otaczał, mieliśmy zbyt gorące serca, które rwały zbyt mocno. Nie umiałem powiedzieć stop, a ty nie umiałeś się powstrzymać.
To błąd, za który słono zapłacimy. Staliśmy się więźniami naszych wyobrażeń. Świat nie chciał zmienić się dla nas, a my nie umieliśmy się dostosować.

Być może kiedyś wszystko stracisz, Tomura, ale wtedy ja postaram się być blisko ciebie, aby powiedzieć „żegnaj”. Zapadniemy się w ciemność, by przeszłość już nigdy nas nie dopadła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz