sobota, 19 maja 2018

Anemone

Fandom: Yandere Simulator
Pairing:Ayano/Taro

Anemone

Biorę drżący oddech, zanim znów się odważę spojrzeć. To nie tak, że jestem nieśmiała. Wręcz przeciwnie.

Chcę być w centrum mojego wszechświata.

Chłonę każdy detal, utrwalam go na moich powiekach, tak aby móc go wspominać. Kreślę kontury, wypełniam czerwonym pragnieniem.

Czerwonym jak krew, którą rozmazuje na ciałach wrogów. Tych wszystkich kobietach.

Powoli, ukradkiem przenikam przez mury. Przyoblekam się w cień, pragnąc żaru światła. Jestem łowczynią.

A ty ofiarą złożoną z uśmiechów, tak cennych memu sercu. Nauczysz mnie tego. Oceanu dobra, w którym tonę.

Moje serce jest słabe. 

Oszalałam.

Spójrz na mnie, proszę. Spędź ze mną trochę czasu, kochanie.

Zdobędę twoje serce. Nie podzielę się z nikim.

Podaruję ci w zamian bukiet zawilców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz